Molte finner formen

Etter fusjonen med Din Markedsavdeling finner Molte formen som leverandør av skalèrbar markedsavdeling med komplett kreativt produksjonsmiljø på huset. Nå er ledergruppa på plass.

Leder for konseptutvikling er Karl-Einar V. Jensen med lang erfaring fra Helly Hansen. I marketing-avdelingen i Helly Hansen har han blant annet hatt ansvaret for Helly Hansens sponsorvirksomhet inkludert aktivering av sponsoratet av Volvo Ocean Race.

Byråleder er Andreas Røkke har nær 20 års erfaring fra Canal Digital. Som markedsdirektør hos Canal Digital har han formet mye av den merkevaren som vi kjenner i dag.

Daglig leder i Molte AS er Jørn Slåtten. Jørn har bred ledererfaring og merkevareekspertise fra Broadnet AS og Mars Inc. Jørn etablerte outsource marketing-selskapet ”Din Markedsavdeling AS” sammen med Karl-Einar Jensen i 2015  og drev dette før de ble en del av Molte AS.

Felles for Karl-Einar, Andreas og Jørn er tung erfaring fra kundesiden som skal komme våre kunder til gode.