Moltenytt

Årsrapporten – en dyr støvsamler eller et skikkelig deilig kinderegg?

Salderingspost og tidtrøyte?  Årsrapporten. Hvert år er kommer den. Den samme, utakknemlige jobben med å samle inn regnskapstall, røde og svarte, innhente fagre ord fra CEO og styret, opprette dokument, hente inn grafer, bilder og fandens oldemor. Hvorfor var det akkurat du som fikk denne jobben!? Er det en straff spør du deg kanskje? Denne…

Les mer

Søkemotoroptimalisering

Har du lurt på hva SEO er og hvordan det kan brukes til å skape mer trafikk og brukere? I denne artikkelen vil ta for oss litt av internettets bakgrunnshistorie og hvordan SEO ble til. Vi vil deretter se på hvordan SEO baserer seg på rangering, og hvorfor akkurat dette er så viktig for din…

Les mer

7 prinsipper knyttet til digital universell utforming

Hva må dere huske på når dere skal optimalisere deres digitale plattformer for universell utforming? Her er syv prinsipper vi følger når vi designer for Universell Utforming. På uutilsynet.no kan du for øvrig lese mer om regelverket som gjelder fra 1.januar 2021. Universell utforming er Rettferdig. Vi skal uten å adskille eller stigmatisere brukere gi…

Les mer

Molte henter digitalrådgiver fra Carat

Molte ansetter Radoslaw Krzeski i en ny stilling som Digital Markedsfører og KAM. Han kommer fra stillingen som digital rådgiver og prosjektleder i Carat og har et bredt spekter store kunder i porteføljen sin. Han har sin første arbeidsdag 6.april og starter opp med hjemmekontor og Google-meet kontakt med sine nye kollegaer enn så lenge….

Les mer