Hjem    /   Klinikk Toppetasjen

Klinikk Toppetasjen

Logo og profil, Hjemmeside

Det ble arrangert et arbeidsmøte mellom Klinikk Toppetasjen og Molte med muligheter for utvikling av webside, foto, logo og profil. De ønsket en enkel nettside som forteller om klinikken, fagområder og spesialistene. Faglig tyngde, trygghet, helseforetak, bredde og kvalitet var noen av stikkordene vi fokuserte på da vi startet å utvikle ny profil.

“Toppetasjen”, som kan sies om den øverste etasjen i en blokk eller som et annet navn for hodet. Dette ble utgangspunktet for det visuelle konseptet. Bevegelse, fra lavere til høyere, steg, vekst, frem, prosess, utvikling, retning, endring. Alle er ord som beskriver en fysisk og psykisk positiv utvikling. Derav ble en trapp den perfekte symbolisme for Klinikk Toppetasjen.

Utvikle din merkevare?

Vi hjelper deg med produsere innhold og design som skaper engasjement.

Skriverier

Nyheter, fagartikler og andre gode tips om hvordan du kan forbedre din markedsføring.