I Arendalsuka 16.august lanserer YS Stat sin nyeste kampanje #jegertillit.
Det som i utgangspunktet var en bestilling av fem kampanjefilmer hos Molte utviklet seg til en totalleveranse av kommunikasjons- og markedsføringstjenester for kampanjen. Nå, tre måneder etter arbeidet startet er prosjektet i hovedsak ferdigstilt. YS Stat ved Pål N. Arnesen er svært fornøyd og sier prosjektet har gått over all forventning: «Det er blitt enda bedre enn de hadde håpet på. Vi har fått motstand og blitt utfordret, noe vi har behøvd.». Kommunikasjonsrådgiver Steinar Myhre Knutsen mener resultatet ble akkurat som han ønsket seg og legger spøkefullt til at det ikke er ofte han opplever.- Molte leverer kvalitet i alle ledd, tenker helhetlig, tydeliggjør budskapet og sørger for en rød tråd, visuelt og tekstuelt gjennom alle kampanjeelementer.
Fagområder Molte har levert på er: Konseptutvikling og filmidè til YS Stats arbeidstakerorganisasjoner. Idé, manus og regi til film og tekstinnhold. Grafisk design, animasjon, logo og webdesign. Foto samt markedsføring, prosjektledelse, kommunikasjonsrådgivning og webdesign fra A til Å.
Med fotograf og etterarbeid fra søsterselskapet Rabagast Film har vi skapt et helhetlig prosjekt der budskap og rammer er forankret ett sted. Når informasjonsflyten er god går ikke viktig informasjon tapt mellom faginstansene. Molte har klart å skape mye innenfor relativt stramme tidsrammer.
Se hele prosjektet på https://tillitsreformen.no/
