Digital Markedsføring
Som ved alle mediekjøp sørger vi for at det svarer på et behov som igjen fører oss videre på veien til ditt forretningsmessige eller kommunikasjonsmessige mål. Best kommunikasjon for pengene er vårt mål.
Markedsanalyse
Gjennom en markedsanalyse finner du ut hvor du er og kan få en bedre forståelse av hvordan markedet og målgruppene ser ut, hva de ønsker seg og til hvilken pris.
Mediestrategi
Mediestrategien gir hovedretninger i form av virkemidler, kanalvalg og målgruppe. Bak enhver suksessfull medieplan ligger en nøye planlagt mediestrategi.
Medieplan
En detaljert medieplan beskriver hvordan vi skal levere på den overordnede mediestrategien og definerte KPI`er.
Annonsekjøp
En annonse må tilpasses mediekanalens unike egenskaper og målgruppens interesse, modus, motivasjon og mulighet for å agere. Budskapets kompleksitet dikterer format, utforming og kanalvalg.
SoMe markedsføring
Hvordan konsumerer målgruppen din informasjon i sosiale medier? Og hvordan bør en annonse utformes for best mulig effekt?
SEM / PPC
Hvordan rangerer nettsiden din på Google og Bing når markedet søker etter deg? Selv med optimalisert innhold på nettsiden din kan det være vanskelig å få synlighet – da er SEM eller betalt søk løsningen for å nå toppen.
Nyhetsbrev
Hvem vil du snakke til og hva kan du som de vil høre? Nyhetsbrev er en av dine viktigste inbound kommunikasjonskanaler. Hvor mange leser nyhetsbrevene dine?