Hjem    /   Markedsføring    /   Annonsekjøp CPM

Annonsekjøp CPM

Ved kjøp av digiale annonser har vi anledning til å styre etter flere parametere og få større kontroll på investeringene og avkastningene de gir. CPM (Cost per Mille=kontaktpris) er et sentralt parameter etter.  Det er å styre etter. 

I et godt mediekjøp ligger også god kunnskap om kanalenes og formatenes styrker og svakheter sett opp mot annonsørens rammer og mål: Hvor lang tid trenger du for å fortelle om ditt budskap, har du logoen godt synlig, og hvor godt responderer egentlig markedet på hovedpoengene? 

Vi i Molte løser dette og tar oss av de vanskelige spørsmålene. Vi kan produsere og sette opp annonser i en rekke plattformer og kan også gjennomføre spørreundersøkelser før man gjør en storsatsning i markedet. Det er viktig at nettopp ditt budskap blir sett og tatt på alvor.

Utvikle din merkevare?

Vi hjelper deg med produsere innhold og design som skaper engasjement.

Skriverier

Nyheter, fagartikler og andre gode tips om hvordan du kan forbedre din markedsføring.