Hjem    /   Rådgivning    /   Kommunikasjon

Kommunikasjon

Måten du henvender deg til markedet på er gjerne basert på definerte forretningsmål med tilhørende strategier. En velfundert kommunikasjonsstrategi er basert på innsikt knyttet til eksisterende marked, målgruppe, virkemidler (innhold), rammer (økonmiske, juridiske, tidsmessige) og består av definerte mål / KPI`er, hovedretning og overordnet kanalvalg, formater, kommunikasjonsinnhold og føringer til taktiske medie- og kommunikasjonsplaner, produksjonsplaner og budsjett. Moltes rådgivere har mange års erfaring med strategiarbeid knyttet til et bredt spekter av bransjer (fmcg, b2b, transport, kultur, politikk, reiseliv for å nevne noen), kanalvalg og virkemidler.

Utvikle din merkevare?

Vi hjelper deg med produsere innhold og design som skaper engasjement.

Skriverier

Nyheter, fagartikler og andre gode tips om hvordan du kan forbedre din markedsføring.